جمعه 14 اردیبهشت 1403
استاندار گیلان :
 
 
 
استاندار گیلان به مدیران دستگاه های اجرایی هشدار داد؛

با التزام به قانون و افزایش مهارت خودکنترلی برای انجام وظایف محوله همت شود

 

 

 سرویس اجتماعی موج برنا - نماینده عالی دولت در گیلان گفت: آنچه که در ادارات و نهادها باید به دقت دنبال شود،اجرای صحیح وظایف از سوی مدیران و کارکنان است که این مهم باید در قالب ضوابط محکم و التزام به مهارت خودکنترلی به اجرا برسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان ، عصر امروز دومین جلسه شورای راهبردی توسعه استان به ریاست دکتر مصطفی سالاری برگزار شد.

در این نشست آخرین وضعیت کارگروه راهبردی توسعه استان و طرح های اجرا شده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

استاندار گیلان با اشاره به نقش شورای راهبردی توسعه استان در امر قانونگذاری اظهار داشت: آنچه که باید به عنوان هدف در راس امور قرار گیرد ،رسیدن به توسعه پایدار و رفع محرومیت های استان است.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی کارآمد موجبات اعتلای دستگاه های اجرایی را فراهم می کند،توجه به اثربخشی پرسنل و میزان تخصص آنها در انجام امور را امری مهم و قابل ارزیابی در گماشتن آنها در پست سازمانی دانست.

نماینده عالی دولت در گیلان افزود: آنچه که در ادارات و نهادها باید به دقت دنبال شود،اجرای صحیح وظایف از سوی مدیران و کارکنان است که این مهم باید در قالب ضوابط محکم و خودکنترلی به اجرا برسد.

وی با اشاره به نقش میزخدمت در کاهش مراجعه به ادارات و نیز سهولت پاسخگویی به مراجعان تصریح کرد: باید ساز و کار اجرای این طرح در بستر فضای الکترونیک مهیا شود.

سالاری یادآور شد: نظارت و بازرسی بر حسن انجام کار در میز خدمت اجرایی با جدیت دنبال شود و دستگاه هایی که در این امر کوتاهی می کنند نیز معرفی شوند.

وی بر ضرورت اجرای صحیح قانون و شهامت در انجام وظایف محوله از سوی مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد و به مدیرانی که با کم کاری و محافظه کاری های بیش از اندازه موجب رکود سازمانی می شوند ، هشدار داد.

استاندار گیلان در پایان عدم جذب نیرو با عناوین مختلف را امری مهم خواند که باید با جدیت از سوی مدیران استانی و دستگاه های اجرایی رعایت شود و در تمامی گزینش ها معیار انتخاب پیروزی در شرایط رقابتی باشد.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna